اطلاعیه: کنفرانس اول "تدارک کمونیستی – جنبش سازمانیابی کمونیستی پرولتاریا" برگزار می شود

نوشتۀ: تدارک کمونیستی
Write a comment

نخستین کنفرانس "تدارک کمونیستی – جنبش سازمانیابی کمونیستی پرولتاریا"، در ماه بهمن سال جاری (ژانویه-فوریه 2015) برگزار می گردد.

 

 

اطلاعیه:

کنفرانس اول "تدارک کمونیستی جنبش سازمانیابی کمونیستی پرولتاریا" برگزار می شود

 

نخستین کنفرانس "تدارک کمونیستی – جنبش سازمانیابی کمونیستی پرولتاریا"، در ماه بهمن سال جاری (ژانویه-فوریه 2015) برگزار می گردد. مباحث کنفرانس به بررسی موضوعات زیر اختصاص خواهد داشت:

1-      سازمانیابی کمونیستی و سازمانیابی توده ای طبقۀ کارگر

2-      درباره استراتژی کمونیستی انقلاب اجتماعی

3-      مبارزه طبقاتی در ایران، ایران و منطقه، ایران و جهان

4-      قطعنامه ها و قرارها

نحوۀ پیشبرد مباحث کنفرانس

مباحث دورۀ تدارک کنفرانس در سایتهای امید و جنبش کارگری درج خواهند شد. مباحثی که از جنبۀ امنیتی برخوردارند از این قاعده مستثنی هستند. مشارکت در مباحث محدود به شرکت کنندگان در کنفرانس نخواهد بود و کلیه علاقمندان می توانند نظریات خود را برای درج ارسال نمایند.

هیچگونه محدودیتی در راستای درج مباحث وجود نخواهد داشت. تنها شرط لازم درج نوشته ها و مقالات قرار داشتن در راستای اهداف کنفرانس - و نه الزاما در توافق با این اهداف – است.

تصمیم به درج یا عدم درج مطالب بر عهده هیأت هماهنگی "تدارک کمونیستی" است. در صورت عدم درج مطلب، هیأت هماهنگی حتی المقدور توضیحات لازم در این زمینه را به ارسال کنندگان مطالب ارائه خواهند نمود. با این حال "تدارک کمونیستی" خود را موظف به پاسخگوئی به تمام موارد نمی داند.

از کلیۀ رفقای داخل کشور درخواست می شود در صورت ارسال مطلب با استفاده از اسم مستعار در مباحث مربوط به کنفرانس شرکت نمایند. از کلیه علاقمندان در خواست میکنیم پیشنهادات خود را به  آدرس الکترونیکی برگزاری کنفرانس ارسال نمایند.

آدرس ارسال مطلب و تماس با فراخوان دهندگان کنفرانس:

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

از همۀ رفقای کمونیستی که خود را در نقد ما به نظام معاصر و در تلاش ما برای تدارک انقلاب اجتماعی و محو سلطۀ نظام سرمایه داری شریک می دانند، دعوت میکنیم که در جریان برگزاری کنفرانس به ما یاری رسانند. به ویژه از رفقای داخل کشور میخواهیم که با دخالت در جریان مباحث کنفرانس تجارب خویش را از ما دریغ ندارند.

 

ضوابط شرکت در کنفرانس

1-      کلیۀ اعضاء "تدارک کمونیستی" با حقوق و اختیارات برابر در کنفرانس شرکت می کنند.

2-      کلیه علاقمندانی  که خود را در اهداف ما شریک بدانند، در عرصۀ جدال سیاسی و نظری در تقابل و خصومت با "تدارک کمونیستی" قرار نداشته باشند، می توانند تمایل خود به شرکت در کنفرانس را به اطلاع هیأت هماهنگی رسانده و در صورت تأئید دو عضو "تدارک کمونیستی" در کنفرانس شرکت نمایند.

3-      محل و زمان دقیق کنفرانس در وقت مقتضی به اطلاع شرکت کنندگان در کنفرانس خواهد رسید.

4-      بخشی از هزینه کنفرانس توسط صندوقی تأمین خواهد شد که از محل حق عضویتها ایجاد می گردد. سقف این میزان را کنفرانس تعیین خواهد نمود. مابقی هزینه برگزاری کنفرانس پس از کسر میزان تأمین شده توسط صندوق کنفرانس، به تساوی میان شرکت کنندگان تقسیم می شود. در موارد استثنائی کنفرانس تصمیم خواهد گرفت.

 

هیأت هماهنگی تدارک کمونیستی – جنبش سازمانیابی کمونیستی پرولتاریا

تیر 1393

 

ژوئیه 2014

Write comments...
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.

کنفرانس مؤسس

  • 50 سال مبارزه بر سر مارکسیسم 1932-1883 (قسمت سوم)
    از موضع تئوری مارکسیستیِ بحران و فروپاشی، این امر از ابتدا از نظر گروسمن مسلم است که برای پرولتاریا انتظار تقدیرگرایانه فروپاشیِ خود به خود ، بدون آن که فعالانه در آن دخالت کند؛ قابل طرح نیست. رژیم های کهنه…
  • حزب پرولتاریا
    حزب وظایف خود را تنها به شرطی می تواند ایفا کند که خود تجسم نظم و سازمان باشد، وقتی که خود بخش سازمانیابی شدۀ پرولتاریا باشد. در غیر این صورت نمی تواند ادعایی برای به دست گرفتن رهبری توده های…
  • اتحادیه ها و شوراها
    رابطۀ بین اتحادیه و شورا باید به موقعیتی منجر شود که غلبه بر قانونمندی و [سازماندهی] تعرض طبقۀ کارگر در مساعدترین لحظه را برای این طبقه امکانپذیر سازد. در لحظه ای که طبقۀ کارگر به آن حداقلی از تدارکات لازم…
  • دربارۀ اوضاع جهانی - 14: یک پیمان تجاری ارزشمند
    یک رویکرد مشترک EU-US می تواند بر تجارت در سراسر جهان تأثیر گذار باشد. روشی که استانداردها، از جمله مقررات سلامتی و بهداشتی و صدور مجوز صادرات در بازارهای دیگر را نیز تسهیل میکند. به خصوص مناطقی که هنوز تحت…
  • 50 سال مبارزه بر سر مارکسیسم 1932-1883 (قسمت دوم)
    همان طور که رزا لوکزامبورگ تاکید نموده است، "فروپاشی جامعه بورژوایی، سنگ بنای سوسیالیسم علمی است". اهمیت بزرگ تاریخی کتاب رزالوکزامبورگ در این جاست: که او در تقابلی آگاهانه با تلاش انحرافی نئو هارمونیست ها، به اندیشه ی بنیادین "کاپیتال"…

صد سال پس از انقلاب اکتبر

کنفرانس اول

هنر و ادبیات

ادامه...

صدا و تصویر